⁨⁨דאר היום⁩, 26 ינואר 1930⁩ — פםק־דינו של אורפלי בוטל משפטו יתברר מחדש ביפו [⁨כתבה⁩]

פםק־דינו של אורפלי בוטל משפטו יתברר מחדש ביפו

קהצ גדוצ התאסף עצ מגרש הרוסים ביום הששי ביום שהעו"ד עציאש נשא את נאומו הגדוצ שנמשך שצש שעות בערעור שצ יוסף אורפאצי באוצם בית חמשפט חמחוזי 'צפני בית הדין העצ־ יון צערעורים ששופטיו היו. ה' קורי, בקר וקופצנד. את הנידון יוסף אורפצי אי אפשר צהכיר, כי כצ פניו שונו ורזו, גופו נתכופף ושערו הפך צבן. צבוש חוא בבגדים אדומים וכובע שחור ככק הנידונים צמות. בני משפחתו באו מיפו ביחד עפ אמו הזקנה, אחרי נאומו ש. צ חעו"ד עציאש דחר

בית הדין _העציון ציום השבת את הוצאת פסק הדין וחעו"ד עציאש אף שחוא חרד ואדוק הסכים צהופיע צפני בית המשפט כי הרי פקוה נפש דוחה את 'השבת‭,. ‬ביום השבת הגיע הקהיצ, שהתאסף ?אצפים צ בא רב ושוטרים שטת עצ הסדר וצפני יציאתו שצ אורפאצי פזרו במשד רבע שעה אח הקהצ הרב ממגרש הרוסים והרהובות שהשהירו ממש מאנשים. צאוצם נכנסים רק בני המשפהה, העתונאים ופקידי המשפט בין יהודים וערבים עיל שוצחן העורכי דין ישבו הסניגורים הד"ר עצי־ אש, דונקצבצום והד"ר ברנרד יוסף. התובע הכצצ' הוא ה' שרוויל.

בשבת נעדר העו"ד דונקצבצוים. ההתרגשות בקהצ היא גדוצה והד"ר עציאש מבקש את הקהצ, שיא יביע חרגשותיו אחרי קריאת _*םק וזריז. בשעח 1 נכנסים חשופטים באיחור שצ שעה אחת ונשיא בית הדין העציון ה, קורי מקריא את פסק הרין בשעה ‭. 1, 10‬ הפסק דין היה ארוך, כתוב עצ שצושה עמודים. עצ חדפים חיו נכרים סימני חמחיקות שצ הטיוטא. חנאשם שומע את חפסק מעומד. ‭. "‬בחצק גדוצ שצ משפט זה, אמר הנשיא, עומד הערעור עצ ההבדצים בנקודות והניגודים שנפצו בדבריהם שיצ ארבעת עדי הראיה שהועידו צפני המשטרה, חשופט החוקר ובית המשפט. ביהוד הדגישו' כי שצושה מעדי האשמה אצו צא היו יכוצים צראות את מסיבות הרצה ממקום עמידתם, ואמנם, הראו צפני המשטרה עצ מקומוח אחרים משהראו צפני השופט החוקר. יודעים אנו, כי עצ בית חדין צשים צב צניגודים 'אצח. המערערים הדגישו כי בית חנאשם הנמצא " קרוב צתחנת המשטרה, והשוטרים היו פזורים במ

הנקודות האיצו' במקום הזה' והמשטרה היתה צריבה צהרגיש ביריות, אם היו מכאן. נראה, אמר הנשיא, שהתביעה _הכצצית הי־ תה צריכה צברר את המסבות שצ הרצה הזה. בית הדין , העציון' בקבצו את עדותם שצ ארבעת ערי הראיה שאמרו, כי ערפאת נהרג בשעה שהיה רץ מפנת הרחוב אשר מתחת צביתו שצ הנאשם, בכוון אציהם, הרי מוצא שהתביעה הכצצית צא. יכצה צברר, שהעדויות הציצו מתאימות צדברי הרופא, שבדק את גופתו שצ חנרצח_, כי מדברי העדים יוצא' _שחיריה פגעח בנרצח מאחורי גבו;בעוד שהרופא מעיד;שהכדור פגע בו מצפניו.

צפי כצ העדויות נתברר שהנאשם עמד עצ הגזוזטרא. העצייונה. ממצב עמידתו שצ הנאשם נראה שהיריד. צא היתה יכוצה צפגוע בו כצצ. אמ:ם גם אם הנרצה אמר צפני מותו שהנ־ " אשם הרגני‭. "‬הרי אין עדות זו מספיקה צפי ההוק ‭.. ‬ בכצ אופן, אם יש צדהות את עדותםשצ _^ ארבעת עדי הראיה בגוגע צרצח שצ ערפאת, הרי יש צחביא את חמםבות חצצו בחשבון גם ביחס צעדותם עצ רצח מחמוד. המערערים דרשו באופן אצטרנטיבי צברר מחדש את חמשמט' ובהתאם 'צכך אנו מוצאים כי יש צהשיב את המשפט צבית הדין הפציצי , שישמע עדויות נוספות במשפט זה.

⁨לחיצה על "ביטול" תעצור את ההדרכה. לחיצה על "אישור" או בכל מקום אחר תמשיך את ההדרכה⁩

⁨להסתרת חלונית המידע או התאמת את רוחב הצפיין⁩

⁨להגדלת הצפיין⁩

⁨להקטנת הצפיין⁩

⁨מעבר לגיליון הקודם⁩

⁨מעבר לדף המידע על הכותר - לצפייה ברשימת כל הגיליונות⁩

⁨מעבר לגיליון הבא⁩

⁨צפו בתוצאת החיפוש הקודמת⁩

⁨חזרה לרשימת תוצאות החיפוש⁩

⁨צפו בתוצאת החיפוש הבאה⁩

⁨לחצו על הכפתור הימני של העכבר ועל ⁨מאמר⁩ כדי לצפות באפשרויות⁩

⁨הפעלת מצב QA⁩

⁨לגזור חלק מהעיתון⁩

⁨זום אין ⁩

⁨זום אאוט⁩