⁨⁨דבר⁩, 2 יולי 1964⁩ — יאיר טאו-ספורטאי _רב־צדדי [⁨כתבה⁩]

יאיר טאו-ספורטאי _רב־צדדי

מאת יעקב כר-אכן

חלומו של ?בי טפורטאי מתנשכ כאשד מיז. נכלל ננבהרת ומייצג את ארצי נמפעליב נין־לאומיים. זהו מישג שנל ספירטאי היד. מתקנא בו. להיכלל נשתי גנתדות זהו הישג נדיר אליו הצליח. למגיע ספורטאי ישראלי נודד: א־ר ט‭. !;‬־ הנמנה עם שורוח ננ־ חרות האתלטיקה וחכדוריד. פאי נן ד, ־24 יבול ישמש דוגשדרכו מא לנל לנכהרות ספורטאי האתלטי . צנוע, קה עני וח־ י כדוריד מיתה אמנט מהירמ, אד לא סיניורה אותו. אם שמענו אי סעט את שמו של חספורפאי הרב־גזני הזה, היד. זד, בזזדאי בענף הכזויד. אם נשורות הננחרת או בהפועל הד־ צלית, שטיפסה לפני שתי עונות ללינה הלאומית. טאו, למרות גילה הצעיר יחטיח, נחשב יאחד טשחקני המורתח הותיקה של חכדוריד. לאתלטיקח הוא נקלע נאקדאי לפני שנה, אולם חתנרר שתוך תקופה קצרה זו נייד כשרון לאתלטיקה ה' שראיית שעתין יא מוצה דיו.

כעל שיא פדנו להשתתפותו הפעילה נש־ תי הנבחרות מחזיק יאיר נשיא מישראל• הטרי נ־400 מ' פשו־ נות ‭58. 3 —‬ שניות, שנקבע בתח־ דית. נגד אתיטי יוון. ח&יא הקודם היה שייך _לפניאן דדזנד מה־ פועל ירלשדיפ י ‭58. 6 —‬ שניות שנקבע באליפות י שראל לשנת ‭. 1963‬אנב, נריצח זי תשתתף רץ אלמוני שהגיע שני. היח זה יאיר טאו. ידוע שאתלט חייב להתמיד באימונים כדי לשמור — או לחג־ ניר — את כושרו ויכולתו. יפיס־ גת הישגיו הוא מגיע לאחר תקר פה ארוכה. אולם דרכו של טאו לננהרת האתלטיקה היא ממש מסחררת. פעילות של שנה אהת בלבד וקביעת שיא בריצה הרביעית‭, (!)‬הראשונה היתה באליפות ישראל בש:ח שעברה, השניה וח־ שלישית במבחנים לקראת הנסיעה ליוון _ותירבימ. ירביעית. ביוון. כבר הולידה אח משיא.

יאיר טאו, בונד המדרשמ יחי־ ניד גופני ב"פכזן־ויננייט‭, "‬מעוסק בהודאה כבר שנה, נפגש ומת־ אהב נמשיכית במסגרת לימידיו נפררשמ. יאז. באתו משעיוי מ־ אתיסיקה, צדי רגייו הארונות שי יאיר את עיני שי תמורה י־ אתלטיקה (ומאמן נבחרת ישראי בענף זה‭, (‬עמיצור שפירא, ויד

תוצאת: אימיניפ בםקציית הפועל תל־אביב, נסיעה עפ מגבתרת ליווי ותורכיה וקביעת שיא י שראלי חוש. להימנות על מרבני שתי נבחרות. אינו רנד קי נכלל. נכך מידה יאיר פאי. את ריב שעות היום הוא מקדיש לתלפידיו שב־ הרצליה, ומשעות מפנויות פתחי־ קות ביי אם לנבמרת הנדוריד והפועי מרציימ, ובין אם יננמ־ רת מאתיסיקמ יתפועי תי־אביב. אלוף הפועל מאי פביד (ונצנעה‭, (‬בי יפרית משיא שהציב היא עיר יניל ית־ רופ חרבה לנבחרת. כי פרט לריצה זו טצטיין האתלט נבח הקופח יאריך מדגלים גם בריציר ‭-11^) '0 100. ‬ש‭200 ""‬ פי‭404. ‬ פ'

51 שי‭, (‬בקפיצה יפרחק ‭6. 70)‬ פי) זנזדיקת דיסקוס. אנב, מאת־ לפ מהרצליה זבת יפני שבוע לחישג נוסף. הוא _הינתר נאליף תפועל לשנת 1964 נריצית ‭4000 200‬ פי. וננדוריד?לסאו שפונה הופעות בנבתרת ישראל: המש במסגרת משחקי הסכביח, שתיים נגד יפאן ואחר, ננד "טפלה" פריס. באליפות העילם שנערנה בשוייץ יא ייצנ טאו אח ננחרח ישראל. ארבעה ימיט לפני מועד הנסיעה _לשיוייץ חק נדוריד. שבר ‭.. ‬וקי את ידו אה בטש־ הדק בי נפפורטא י. עתה, נתוניט ני ' פאוייו שי טאו יאתיטיקה. ו_^_־א מקוה, ני באליפית ישראל הקרונד_, חוא י צליח לשפר את השיא במשוכות ואייי יזכית נמריית הזהב בריצת 400 מ' בהעדרו שי ניצני. גחנה ונראה.

מכבי צפון זכה בגביע הכדורשבע קכוצת מכני צפון זכתה אמש נגיע המדינה נבדורשבע, בנצתד, ב־ _איצסדיון העיריני נידאייהו את הפועל פ"ת בתוצאה ‭2000 . (5:8) 11:17‬ צופים חזו נסשחק זהו ב שפט א. _נרנדיויין. את השערים ימנבי צפון הבקיעו : פיריץ ‭, (5)‬פנדיד ‭, (4)‬פרידמן ‭, (3‬פרנקנשסיין ‭, (2)‬שפריר ‭, (2)‬ טננבאום ‭. (1)‬יפ"ת: סייישר ‭, (5)‬ שיבדה ‭, (3)‬פרנופ ‭. (1)‬רינצ'וק ‭, (1‬פ. ברוך ‭. (1)‬ בגביע חנועד זכתח קבוצת הפר עי הרצייה שניצחת את מפיעי ר-ב ‭-10:15‬ נקבעו הקלעיפ לשווייץ וארה"כ מקלעיפ ב. פירקימ, מ. נויקד, וע . גרבות בקבעו אפש עי־ידי ועדת מקליעמ לפטור, ננופעיפ יפמ־ נמ האימונים _בשידיץ, שם יתאמ־ ני לקראת משחקי אילימסיאדת טו־ קיי. יליח איתם רכז מענף ע. _נך עמרם. הקיעי מ. כהן יפע להתאמן בפירט נינינג שבזנרה"ב בקליעה נ־ ציחיח חרפ.

⁨לחיצה על "ביטול" תעצור את ההדרכה. לחיצה על "אישור" או בכל מקום אחר תמשיך את ההדרכה⁩

⁨להסתרת חלונית המידע או התאמת את רוחב הצפיין⁩

⁨להגדלת הצפיין⁩

⁨להקטנת הצפיין⁩

⁨מעבר לגיליון הקודם⁩

⁨מעבר לדף המידע על הכותר - לצפייה ברשימת כל הגיליונות⁩

⁨מעבר לגיליון הבא⁩

⁨צפו בתוצאת החיפוש הקודמת⁩

⁨חזרה לרשימת תוצאות החיפוש⁩

⁨צפו בתוצאת החיפוש הבאה⁩

⁨לחצו על הכפתור הימני של העכבר ועל ⁨מאמר⁩ כדי לצפות באפשרויות⁩

⁨הפעלת מצב QA⁩

⁨לגזור חלק מהעיתון⁩

⁨זום אין ⁩

⁨זום אאוט⁩