⁨⁨חרות⁩, 13 מאי 1953⁩ — ‭mun'‬ !הודעות [⁨כתבה⁩]

‭mun'‬ !הודעות

_וווועדה ‭_ptaa?‬ חוץ והעדויות ועדת המומחים בעניגי מטבע חוץ. קיימה ביום ב' השבוע את ישיבתה. השבועית. חבר הבנסת בז'רנו העיד בפני הוועדה כנציג הת־ אחדות בעלי התעשיה. מר ה. גולדנברג, מנהל מרכז ההשקעות, סקר את הבעיות של משקיעי הון. שאלות מאזן התשלומים ובעיות משק _מטבע־חוץ נדונו על יד ד‭''‬ר ק, מנדלסון, הממונה על הכנסות המדינה, ועל ידי מר מ. שדמן, ראש לשכת השירותים הכלכלית בניו יורק. ד"ר א. ל. געתון, ראש הלשכה לתכנון כלכלי , מסר סקירה על כוח הקניה של הל'''• היום (יום די) יעיד בפני הוועדה ריר א, בארט, המנהל הכללי של. הבנק הלאומי. כן יעיד בפני הוועדה, באהת הישיבות הקרובות, שר החקלאות, ד"ר £ נפתלי. תוצאות הדונןירה כדבר מות הזוג שורצמן הקירת משרד הבריאות בדבר מקרי המות של' הזוג משה ורות שורצמן מרמת השבים, שנפטרו עקכ אכילת פטריות, העלתה כי הנפטרים קיבלו את הטיפול הרפואי הדרוש' אולם עצמת ההרעלה היתר. בזו שלא מיו _סיבוייפ להצילמ. משרד הבריאות חוזר ומזהיר את. הקהל שיימנע מאכילת פטריות, שטיבן לא הוברר. ‭"?!. 000‬י ‭. -‬גט_>ח _להטודגבו ־מורי ממשלת ישראל העניקה גמלה בשווי. של ‭1. 000‬ ל''י לסטודנט הודי לשנת הלימודים ‭. 1953-1954‬הסטודנט שיקבע על ידי ממשלת הודו ילמד בקורם מיוחד בשפת הוראה אנגלית, שיוקדש ללימוד שיטות החקלאות הקיבוצית ובעיות השממה. חלק משנת הלי־ מודים יוקדש ללימוד שיטות המחקר החקלאי. ־גמלה הדדית. לסטודנט ישראלי ביולי ש. ז. יצא להודו םסונדט ישראלי , מד אלישע • נתיב, שקבל גמלה לשלוש שנים מאת ממשלת הודו, הסטודנט ילמד _פילו־ סופיה הודיה וסנסקריט באוניברסיטה• ויסר אבהאראטי. פרטי חלופי הסטודנטים נקבעו בין משרד החוץ הישראלי (מחלקת אסיה) ומשרד החוץ

_תשלוכ משכורות _המודימ משכורות המורים לחודש אפריל נש _1_חו שלשהם (יום ב‭('‬ לעיריות ירושלים‭', ‬_יזל־א:יב וחיפה, אחמול (יום גי) לשאר העידוח ועד טוף השבוע יישלחו ליתד רשויות •החיגץ־ - נמסר ממשרד החינוך והתרבות.

⁨לחיצה על "ביטול" תעצור את ההדרכה. לחיצה על "אישור" או בכל מקום אחר תמשיך את ההדרכה⁩

⁨להסתרת חלונית המידע או התאמת את רוחב הצפיין⁩

⁨להגדלת הצפיין⁩

⁨להקטנת הצפיין⁩

⁨מעבר לגיליון הקודם⁩

⁨מעבר לדף המידע על הכותר - לצפייה ברשימת כל הגיליונות⁩

⁨מעבר לגיליון הבא⁩

⁨צפו בתוצאת החיפוש הקודמת⁩

⁨חזרה לרשימת תוצאות החיפוש⁩

⁨צפו בתוצאת החיפוש הבאה⁩

⁨לחצו על הכפתור הימני של העכבר ועל ⁨מאמר⁩ כדי לצפות באפשרויות⁩

⁨הפעלת מצב QA⁩

⁨לגזור חלק מהעיתון⁩

⁨זום אין ⁩

⁨זום אאוט⁩