⁨⁨Maʻariv⁩ - ⁨מעריב⁩, 24 October 1980⁩ — ‭DnmNW‬ ‭_KM>|Jl£«»5asss3?i ess‬ ‭aLa!_JiMsf_^i‬ י [⁨ARTICLE⁩]

Print   Back

‭DnmNW‬ ‭_KM>|Jl£«»5asss3?i ess‬ ‭aLa!_JiMsf_^i‬ י

םאתעדהכה! ג V יוחנן וייס שכיהן עד כה כחשב מפעל "אמקור מקררים" התמנה למנהל בית החרושת "אמקומד" השייך לקונצרן "אמקור ‭. "‬הוא . מחליף . את יוסף דים שעבר לפיתוח פרויקט חדש בחברה. ‭* * *‬ שמשון. דיקר‭?, ‬מנהלו האדמיניסטרטיבי ?של ?ביה"ח השרון של קופ" ח ?התמנה השבוע למנהל _האז־מיניסטרטיווי של המרכז הרפואי ספיר בכפר־סבא הבולל את מחוז השרון, בי"ח מאיר ובי"ח שלוותה. ‭* * - ¥?‬ יהודה רינות נתמנה למנהל איגוד הפלסטיקה במקומו של עו"ד אמנון

אבן. רינות שיימש עד כה מזכ"ל •האיגוד. האיגוד הוא מוסד משותף להתאחדות התעשיינים ולאיגוד התעשייה הקיבוצית וימקיף כ־200 מפעלים •שהיקף הייצור ?השנתי שלהם הוא כ־‭1. 2‬ מיליארד שקל. בחצי השנה

‭Av‬ _ימורמ הידה י רי " נותמ האחרונה הגיע יצוא 'הפלסטיקה מישראל ל־52 מיליון דולר• רינות ‭(43)‬ בוגר !בכלכלה ומיניהל עסקים. ‭*- ¥?-¥?‬ דוד סגל מונה למנהל נמל אילת. בשנה האחרונה מילא סגל תפקיד של מ"מ מנהל הנמל. ‭¥ *. -¥?‬ אדואדד _נאזוי שהיה עד יכה סגן ראשון לפקיד שומה •למפעלים גדולים יתמנה . לפקיד . שומה מפעלים גדולים במקומו

של שלמה גרוס שפרש לנימלאות אחרי שנים של עבודה ביציבות מס ההכנ?זה. ‭* * *‬ חברת "עמיתור" להובלת תיירים ומטיילים שזכתה בתוארתיירן מצטיין" תשקיע בשלוש השנים הקרובות " כ־10 מיליון מרקים ‭320)?‬ מיליון לירות כיום) ברכישת 40 אוטובוסים נוספים. בקרוב מקווה החברה לפתוח סניף באילת‭עמיתור". ‬" היא חברת מניות בבעלות פרטית והוקמה ב־‭. 1956‬ ‭*??f -¥?‬ . בפעם הי60 מגיע לישראל הנציג היווני של מפעלנטפים" שבקיבוץ חצרים בנגב, נציג זה, " דימיטרי ניקולאידס מכהן גם כנשיא הליגה לידידות יוון־ישראל. הוא הגיע לארץ בראש משלחת חקלאים מיוון. המשלחת שהוא עומד בראשה הגיעה לישראל לסמינר המוקדש לנושאי השקיה בטפטוף, הנערך במפעלנטפ י ם " בקבוץ חצרים שבנגב‭). ‬חברת נטפים " מונה שלושה מפעלים בקיבוצים הצרים, מגל ויפתח‭. (‬ ‭if?‬ ‭* *‬ בדיון על הצעת חוק :המת הצרכן טענה ח"כ אסתר הרליץ כי לאור האינפלציה הדוהרת ועליית 'המחירים המסחררת זקוק האזרח להגנה מפני הקב י נט הכלכל י. מה גורל 'הצרכן הקטן כאשר מחירי מוצרי המזון מאז המהפך עלו בכ־604 אחוז י שאלה הח"כית. ‭if if if‬ במשרד התחבורה מקיימים את ה־ עקרון שאין חלל-ריק בטבע. משרות מנהל אגף תכנון וכלכלה והמפקח. על התעבורה בדרכים כבר אוישו. אורי כרמל, נתמנה למנהל בפועל של. אגף תכנון וכלכלה במשרד התחבורה, במקומו של אכי חגץ שיצא לחופשה ללא תשלום לשנתיים. מר כרמל, עובד ככלכלן בכיר במשרד התחבורה מאז 1969 וזה חמש שנים משמש כסגן מנהל האגף לתכנון וכלכלה. יהודה תמרי נתמנה כמ"מ המפקח על התעבורה בדרכים במשרד התחבורה, במקומו של יעקג מלכא שיצא לחופשה ללא תשלום לשנתיים. מר תמרי, מוותיקי העובדים במשרד התחבורה, שימש שנים רבות כסגן המפקח על התעבורה ומילא את תפקיד המפקח בהעדרו.

⁨Click "Cancel" button below to stop tutorial. Click "OK" button below or anywhere outside the popup to show next tutorial.⁩

⁨Hide the information pane or adjust the document viewer width⁩

⁨Maximize the document viewer⁩

⁨Unmaximize the document viewer⁩

⁨View the previous document⁩

⁨Move to the publication page to see all documents⁩

⁨View the next document⁩

⁨View the previous search result⁩

⁨Back to the search result list⁩

⁨View the next search result⁩

⁨Right-click on an ⁨article⁩ to see options menu⁩

⁨Enable QA mode⁩

⁨Start clip⁩

⁨Zoom in⁩

⁨Zoom out⁩