⁨⁨Maʻariv⁩ - ⁨מעריב⁩, 29 September 1980⁩ — "חיפה תמשיך _למםך מפעלים משקיים‭"! ‬ [⁨ARTICLE⁩]

Print   Back

"חיפה תמשיך _למםך מפעלים משקיים‭"! ‬

ראש ד"עיריה משיב למערער:

מאת ואופן בךצכי נמשיד במדיניותינו למכור כל נכם עירוני הדורש ניהול " משקי־מקצועי של אנשים שהתמחותם ככף, אפילו לא ימצא הדבר הן בעיני גורמים אינטרסנטיים, שניתנה להם הזדמנות להשתתף במכרזים לקניית נכסים משקיים של העירית ולא עשו כן — 'ותחת זאת הם דוהפים הכרים כמועצת העיריה למאבקים מיותרים כסוגיות מעין אלה.

. דברים אלה אמר ראש עי־ רית חיפה, אריה גוראל, בדיון של הנהלת העירית על עירעורו של עורך הדין יום טוב אלקיים‭?. ‬הוא ערער על מכירת בית המטבחיים ושוק תלפיות בחיפה. המפעל הראשון נרכש בידי חברתיריב‭, "‬ שבבעלות בני הורביץ " , והם,

מתכוונים לרכוש גם את דד מפעל השני. הבר הנהלת עירית חיפה, יום טוב אלקיים, עירער על ת־ נאי מכירת בית _המטבחיים לחברתיריב‭, "‬בהציגו אומדן מוקדם " של שמאי, שאמד את שווי בית המטבחיים ב־50 מיליון ל"י — ואילו המהיר ששולם על־ידי חברתיריב" ‭" '‬ לעיריה קטן בהרבה. ראש עירית חיפה תקף את המערער ואמר כי דרך הצגת העירעור היתה דמגוגית ויש בה כדי לפגוע באינטרסים של העידית ובמדיניותה המוצהרת של מועצת העיריה, למכור ליזמים ומשקיעים פרטיים מפ• עלים משקיים שאין הכרח ש• העיריה תפעילם, ואשר גורמים אלה יוכלו לספק את השירו־ תים ביתר יעילות. ארית גודאל וחבר הנהלת העיריה אהרון שפירא, שטיפל במכירת בית המטבחיים, טענו כי העובדות שהביא המערער אינן מבוססות.

⁨Click "Cancel" button below to stop tutorial. Click "OK" button below or anywhere outside the popup to show next tutorial.⁩

⁨Hide the information pane or adjust the document viewer width⁩

⁨Maximize the document viewer⁩

⁨Unmaximize the document viewer⁩

⁨View the previous document⁩

⁨Move to the publication page to see all documents⁩

⁨View the next document⁩

⁨View the previous search result⁩

⁨Back to the search result list⁩

⁨View the next search result⁩

⁨Right-click on an ⁨article⁩ to see options menu⁩

⁨Enable QA mode⁩

⁨Start clip⁩

⁨Zoom in⁩

⁨Zoom out⁩