⁨⁨Davar⁩ - ⁨דבר⁩, 11 May 1932⁩ — חגיגת הנטיעה נ_^גנעת־ח"ם [⁨ARTICLE⁩]

Print   Back

חגיגת הנטיעה נ_^גנעת־ח"ם

" ינבעת־זחיים" — שם הנקות;החדשה בין הכפר הערבי קלינטואח וטייבה ובין הארגון החקלאי אשר ליד תל-מינד. אתמול נערכה חגיגה לה-תח_^ת הנטיעה י ־חדשה, בנוכחות אורחימ מיזמנים, רובם ב"כ ‭,, ‬הטז־ יחי‭. "‬במקום נמצאת קבוצה המונה 16 חבר ושתי חברות _פארגון " הפועל המזחתי‭. "‬ הרב עוזיאל "נאם לפני הקהל שבא בשלושה אב־ _טומובילים גדולים טת‭/'‬ א. . מלבד _אורחלם מהטביבו_^ בירך את הנקודה החדשה שבח ‭,, ‬ישרא_^ _יאורייתא חד הוא י ־ י ושהעבודה א ינה לשם גשמיות אלא לשם. _^ שמי הרב פנה גמ בדברי ברכה בערבית אל הערבים, שבני המקום, שהיזטנו י /יכא!בהמון. אל. המקום הובא גם ספר תורה. אחר כך כובדו המוזמנים _במנדנות וכוס ‭. /"‬גפ לערבימ נערכה כרה בסגינ-ין מזרחי ‭.. ‬גרכו עוד ב"כהפועל המזרחי‭, "‬ויוזם המפעל

צבי שכטרמן. ?_ניחרשו כבר _כ־‭" _200‬ רונם חרישה עט'־קה מגל השטח המגיע ל־1200 דונם. במה חלקות נמכרו לבעלים שונים היושבים יבאטריקה. בשירה ובמעגל נגמרה החגיגה.

⁨Click "Cancel" button below to stop tutorial. Click "OK" button below or anywhere outside the popup to show next tutorial.⁩

⁨Hide the information pane or adjust the document viewer width⁩

⁨Maximize the document viewer⁩

⁨Unmaximize the document viewer⁩

⁨View the previous document⁩

⁨Move to the publication page to see all documents⁩

⁨View the next document⁩

⁨View the previous search result⁩

⁨Back to the search result list⁩

⁨View the next search result⁩

⁨Right-click on an ⁨article⁩ to see options menu⁩

⁨Enable QA mode⁩

⁨Start clip⁩

⁨Zoom in⁩

⁨Zoom out⁩