⁨⁨למרחב⁩, 18 آب 1969⁩ — ציר רומניה יגיש בימים הקרובים כתב האמנתו כשגריר [⁨للمقال⁩]

ציר רומניה יגיש בימים הקרובים כתב האמנתו כשגריר

ירושלים. — ציר רומניה בישראל ו. ג'ורג'סקו, הנעשה עתה לשגריר עם ההעלאה ההדדית של דרגת הנציגויות הדיפלומטיות של שתי המדינות לשגרירויות, עומד להגיש את כתב האמנתו כשגריר לושיא־המדינה. ש. ז. שזר, בימים הקרובים. ייתכן שעוד מחד.

מחר עומד לצאת שגרירה הראשון של ישראל ברוכניח, רפאל בנשלום — עתה שגריר ישראל בקמבודיה — את מקום כחונתו, בדרכו לבוקרשט. ד. בנשלום הוא חבר קיבוץ חעוגן. ישראל מיוצגת לאחרונה. מאז עזב הציר הקודם שלה ברומנית, א. דורון, את בוקרשט, עיי ממונח. אתמול הביע שד החוץ, א. אבן, את סיפוקו מן ההסכם על העלאת הנציגויות של שתי המדינות לדרגת שגרירויות. השר ציין, שהעלאת הדרג משקפת את דרגת הידידות ביחסים שבין רומניה לבין ישראל. שלב נוסף זה. שקיבל אופי פור־ מאלי , בקשרים ההדוקים שבין רומנית וישראל, יבוא ודאי לידי בי-

טויו במסיבה שיערוך ו. ג'ורנ'סקו בשגרירות רומניה בתל־אביב, ב־‭26 ‬ באוגוסט, שהוא יום חגה הלאומי של רומניה. הודעה רשמית רומנית (יו. פי. ). — סוכנות הידיעות הרו־ מנית הודיעה אתמול רשמית על החלטת רומניה וישראל להעלות את יחסיהן חדיפלומסיים לדרג של שנ־ רירות ואף מסרח כי ואלדיו ג'וד־ ג'סקו יהיה שגריר רומניה בישראל. ישראל תהלום קשות בירדן - כותב "אובזרבה" לונדון, ‭17‬ (סט"א). — ישראל תנחית על ירדן מהלומות קשות, אם הפצצת תעלת עיור לא תניע את המלך חוסיין להגביל את פעילותם של אירגוני החבלה הפלשתינאיים או לחסלם — כותב היום, בכתבה מירושלים, נאווין יאנג ב"אובזרבר' חלונדוני. הכתב טוען. כי מטרתה של ישראל, אם יימשכו פעולות הצבא הירדני ואירגוני החבלה נגד היישובים הישראליים בעמק הירדן, תהיה להרוס את כלכלתה של ירדן. לדברי הכתב. כועסים המנהיגים הישראליים על הוסייו משום שלא יצא נגד אירגוני ההבלה, במיוחד מאז מינה למפקד הצבא הירדני את דודו שריף נאצר. הישראלים סבורים, טוען יאנג, כי עדיין ניתן לדחוף את חוסיין לפעולה נגד החבלנים.

⁨الضغط على "إلغاء" توقف الإرشاد. الضغط على "موافقة" أو أي مكان آخر تكمل الإرشاد⁩

⁨لإخفاء مربع المعلومات أو ضبط عرض المستعرض⁩

⁨لتكبيرالمستعرض⁩

⁨لتصغير المستعرض⁩

⁨الإنتقال للعدد السابق⁩

⁨الإنتقال لصفحة المعلومات حول العنوان- استعراض قائمة كل الأعداد⁩

⁨الإنتقال للعدد التالي⁩

⁨استعراض نتائج البحث السابقة⁩

⁨العودة لقائمة نتائج البحث⁩

⁨استعراض نتائج البحث التالية⁩

⁨الضغط على الزر الأيمن للفأرة من أجل استعراض الخيارات⁩

⁨إتاحة حالة رقابة الجودة⁩

⁨بدء القصّ⁩

⁨تقريب⁩

⁨إبعاد⁩