⁨⁨הצפה⁩, 25 آب 1949⁩ — אישים ומוסדות [⁨للمقال⁩]

אישים ומוסדות

— מר משה פודהורצר, ראש עירית צפו‭,, ‬החליף את י שם משפה ‭. "‬ו י בשם , עברי , ומעתה קרא שמו משר. פדהצור. י — הרב צבי • מרקוביץ, יושב־ ראש המועצה הדתית וחבר המועצה המקומית רמה גן, שש־_, ה בארצות־ ה:רית — חזר בימים אלו ונכנס לתפקידיו במקום. — חברי מועצת המנהלים של "עמי־ דר" וראשי עובדיד. נפרדו מנשיא החברה, ד"ר ישראל גולדשטיין, בארוחת צהרים משותפת. דב־ רי?הערכה לפעולתו נאמרו ע"י מר יצחק גרינבוים, ד"ר גרנות, א. הרצ־ פלד ומנהלי "עמידר" ז. לוביאניקר, מ. הרטמן ומר ש‭.. ‬אפשטיין. ניצח על " י המסיבה‭., ‬המנהל הכללי של האוצר, סגן נשיא "עמידר‭, "‬דוד הורביץ‭"-. ‬ר גולדשטיין . השיב ברבדים נרגשים ונפרד מראשי החברה תוך הבטחה לשחף פעולה עמם גם להבא. — מטעם המועצה המקומית בעפו - לה נערכה מסיבת פרידה בבית קאפד, "סאן רמו" לכבוד פקידי הממשלה, העוברים לבירת מחוז הגליל (טבריה‭. (‬ נאמו: א. ברזילאי (ראש המועצה‭, (‬ נ. אור־נר (מזכיר מ. פ. עפולה‭, (‬ נמרי (אנשי היטחון‭, (‬אלי מירושלים השיב המהנדס ברגר. — בשבת שעברה התפלל האדמו"ר •מאוז י רוב ר' משה יחיאל אפשטין מניריו-רק‭, ', ‬בבית הכנסת של הפועל המזרחי בבני ברק. ‭: '‬ אתרי 'התפל

נערכה לי קבלת פנים ומזכיר י הסניף ־ י מר צימרינג בירכו בשם החברים. האדמו"ר השמיע חמשי תורה על פרשת השבוע. . האורח שהוא מראשי האדמו"רים והרבנים בארצות הברית, בא לבקור קצר ארצה ומתאכסן בבני ברק בבית , _ציסי מר מ. - בגנו ‭. . ‬

⁨الضغط على "إلغاء" توقف الإرشاد. الضغط على "موافقة" أو أي مكان آخر تكمل الإرشاد⁩

⁨لإخفاء مربع المعلومات أو ضبط عرض المستعرض⁩

⁨لتكبيرالمستعرض⁩

⁨لتصغير المستعرض⁩

⁨الإنتقال للعدد السابق⁩

⁨الإنتقال لصفحة المعلومات حول العنوان- استعراض قائمة كل الأعداد⁩

⁨الإنتقال للعدد التالي⁩

⁨استعراض نتائج البحث السابقة⁩

⁨العودة لقائمة نتائج البحث⁩

⁨استعراض نتائج البحث التالية⁩

⁨الضغط على الزر الأيمن للفأرة من أجل استعراض الخيارات⁩

⁨إتاحة حالة رقابة الجودة⁩

⁨بدء القصّ⁩

⁨تقريب⁩

⁨إبعاد⁩