⁨⁨دافار⁩ - ⁨דבר⁩, 30 أيلول 1964⁩ — אוירת מלחמת־אזרחים במלאווי לאחר פיטורי שרים [⁨للمقال⁩]

אוירת מלחמת־אזרחים במלאווי לאחר פיטורי שרים

ב ל א נ ט י י ר, מאלאוי‭29. ‬ (ע"ץ וע"ד‭-. (‬ אווירה של מלחמת . אזרתים שוררת עתה במאלאוי בעקבות ההפגנות הרבות המלוות את המשבר המדיני שפרץ עם פיטורי שלושה מיניסטרים עליי' ראש הממשלה, ד"ד הסטינגס באנדד. והתפםרותם של שלושת נוספים‭? , -.. ‬ •• ‭'..., -, ? ‬

כוחות _סשסרה , םיירו בשעות ' הלילה בירת מאלאוי זזפבה‭.. ‬לאתר שהמינים נסערים העלו באש את בנין מפלגת הקונגרס השלםה. רגמו באבנים חבר קביגט וספקה משטרה ושרפו את דגלה הלאומי של המריגה. :בעת שהמשטרה המצויירת באל‭ ?!‬־‭. !‬עברה ליד? איי הפסולת . של י בנין‭?;‬מפלגת השלטון. עמדו קבוצות :של?אפריקאים בפינות הרחובות' כשהם חמושים כפקלוח, בבקבוקים ובשרשראות של אופ־ נייפ: המיניסטר שנדגפ באבנים על־ יד• . ההמון. הנסער, ג. ק. צאקו־ אםבהשוכב. במצב אנוש בבית-

חחוליט. ד"ר באנדה חפקיד בידיו בשעתו את האחריות למיניסםריו! הפיתוח _הסיציאלי. לאחר חטחור הדרמאטי כקרב ממשלתו לפני שבועיים. ו ־ סוכנות הידיעות תדר-ם אפריקאית הודיע, כי 30 אפריקאים רדפו אחד צקואמבה !דגמי אזתו באבנים. עד שאיבד את הכי־?•. _רהמיץ פצע גם את מפקח המשסרח פארי אד"ר, שביקש לחתניע את מכוניתו. ראש הממשלה מכייר עתד. באזורים המרכזי?והצפוני של המדינה. כדי _להסב־ר את מדיניותו.

⁨الضغط على "إلغاء" توقف الإرشاد. الضغط على "موافقة" أو أي مكان آخر تكمل الإرشاد⁩

⁨لإخفاء مربع المعلومات أو ضبط عرض المستعرض⁩

⁨لتكبيرالمستعرض⁩

⁨لتصغير المستعرض⁩

⁨الإنتقال للعدد السابق⁩

⁨الإنتقال لصفحة المعلومات حول العنوان- استعراض قائمة كل الأعداد⁩

⁨الإنتقال للعدد التالي⁩

⁨استعراض نتائج البحث السابقة⁩

⁨العودة لقائمة نتائج البحث⁩

⁨استعراض نتائج البحث التالية⁩

⁨الضغط على الزر الأيمن للفأرة من أجل استعراض الخيارات⁩

⁨إتاحة حالة رقابة الجودة⁩

⁨بدء القصّ⁩

⁨تقريب⁩

⁨إبعاد⁩