ארכיון ActivePaper סמכויותיו,הוא הרשאי להוציא הודאות ככל הנראה לו והוא השופט העליון ללא כל אפשרות ערעור.מכל הבחינות הללו אנו מגיעים שוב אל הצורר בקיומו של גוף ציבורי מקיף לעניני תעופה,שישחרר את השר ואת האזרח כאהד מהתלות המוח־ לטת במנגנון פקידותי קטן. ‭*£‬ ילו היה קיים בזמנו גוף ציבורי כזה, *י היה מן הנמנע שתתפתח שערוריה ס‭^ ^ ^-‬ ביב הבדק.הבדק הריהו "גרז' למטוסים‭,"‬ מבנה־ענק הנראה לכל בשדה התעופה בלוד.באותו שדה־תעופה עומד גם מתקן בדק של חברת "אל־על" ואי־שם מהזיק חיל־האויר בבדק משלו.כבר מעובדות אלו מתעוררת השאלה: כלום צריכה ישראל הקטנה לשלושה מכוני בדק ל מעשה ביהודי אמריקאי.בשם אל שווי־ מר ש "מכר את הרעיון" להקים בדק מטוסים "כללי" למר שמעון פרם,־כיום מנהל משרד הבטהון והלה "מכר" את הרעיון למר בן־גוריון.חאוצר התנגד בחריפות. שרי התחבורה השונים לא רצו בו.חיל־ חאויר לא חפץ לשמוע על כד ו"אל־על" החרימה את כל הענין.ובכל זאת הוקם הבדק,ועוד איד! נניח לעובדה שלא נתקיימו התקוות שתלו בו בעלי הרעיון שמכל מיני ארצות יבואו אלינו לתקן מטוסים.אבל לאורד ימים — מה יעשה בדק שגט התעופה האזרחית וגם התעופה הצבאית במדינה מתנגדות לו ורק תחת לחץ נותנות לו קצת עבודה מפעם לפעם ?וכל כד למה ז — חיל האויר אמר: היה זה מעשה חלם מלכתחילה,לדר קים בניו יקר וחשוב כזה דווקה בלוד ולד־ שאני אביא את מטוסי - מעריב, 24/08/1956
imageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimage