⁨⁨חרות⁩, 20 آذار 1961⁩ — תצוגת־אופנה לתיירים [⁨للمقال⁩]

תצוגת־אופנה לתיירים

באולמיו ההדורים של מלון הפאר _* "שרתון" נערכה תצוגת אופנה אביבית ‭— £‬ לתיירים. המציגים — בתי האופנה £ "איוניר‭, "‬שפתחו את הנותם השלישית £ בתל־אביב, במרכז הקניות של בית ה־ £ מלון. £ בהירת המוצגים לתצוגה והרוח הכל־ £ לית בה הזדהו עם מטרת התצוגה ‭£ —‬ הזדהות עם טעמים המיוחד של התיירים ‭— £‬ והכללת המוצרים הנהשבים למכירים £ ביותר. את התצוגה פתחה סדרה של בגדי £ ים משל _בית־החרושת הראשון במעלה ‭— £‬ "גוטקס‭. "‬ בגדי הים הופיעו תמיד בליווי של ± שמלות חוף עליונות והצטיינו בטוב % טעם, באלגנטיות של גיזרה ובקסם של ?י ממש. וכמובן — לכל מעויכת כזו הת' _T ווסף כובע שובב — לתוספת הידור ול־ הגנה מפני השמש‭_^. ‬ על שני בגדי ים בגזרת ביקיני ‭_^ _y —‬ הופיעו שתי שמלות בסגנון כפרי ‭$ —‬ בשני חלקים עם כובעים טירוליים חי־ $ נניים. מהודר ממש היה "המלאך . הכי $ חול‭, "‬בגד ים מלאמה כהול כהה ‭$ —‬ בצבע הלילה — עם מקטורן מפואר 5 מאד. _$ ה"פרפר" — היה בגד ים צעיר מאד 5 מכותנה שויצרית ב"צבעי תינוק" ‭5 —‬ לבן עם וורוד. ואילו "כרמן" — היה בגד־ים מלא חיים עם שמלת חוף בדגם ‭5 _^‬ ספרדי מפופלין שויצרי‭$. ‬ ידועים בהצלחתם הרבה אצל התיירים ‭— $‬ הם הםריגים שלנו. בית החרושת ‭'2‬ "אלד" הוציא לאחרונה מערכות סרו־ זב

גות של מכנסים וחולצות לבוקר בשם $ "_סן־םרופז‭, "‬ ושפע של הליפות סרוגות $ בגמרה קלאסית. J אך לא הסרו בתצוגה אף שמלות :ן אביב חינניות לכל הזדמנות, שמלות בוקר, שמלות גן ושמלות קוקטייל. £ שמלות הקוקטייל והגאלה — לקוג־ £ צדט ולתיאטרון — היו מהודרות ביותר עם שמוש בחמרים מפוארים בתחרה' £ סאטין לודקס ואחרים — והקו היד. לרוב — שמרני למדי — אם כי מפעם £ לפעם הופיעה שמלה מהפכנית — כ־ £ שמלת הצ'לסטון העשויה מאורמנזה כתומה — בפליסה‭S:. ‬ יפה היתד, שמלת רקודים ריביירה £ מאורגנזה לבנה עם עגולים גדולים £ שחורים ואבנט רהב מאד. או שמלות £ הכותונת המהודרות מאריג מטפחות ‭£ —‬ משי בצבעי חלום כחולים־פגולים. * הנות הפרוות של נוילנדר הציגה ב־ תצוגה זו מספר יצירות מהודרות מ־ £ ברייטשוונץ. יפה היתד, ההליפד, שכולה £ ברייטשוונץ — שמלת ומעיל, מעוטרת % במינק לבן. להצלחה של ממש זכו כובעיה של ‭4:‬ "בבה שפיצר" שהיו רובם רחבי תי' £ תורה ולפי דגמי תחילת המאה — ממש £ כאלה המצויים בתמונות המשפהה ה־ £ עתיקות של הסבתות שלנו. £ "מרה" — הציגה נעלים בשלל גוונים ‭— £‬ מחודדות מיאד ויפות להפליא. £ ואילו התכשיטים השונים של "טופז" ‭— £‬ השלימו את ' יצירות האופנה השו־ נות. ראינו רבידים שמרכז הכובד שלהם £ מחולק לפנים ומאחור, מחרוזות רבות ; שורות מהחומר החדיש — דמוי סאטין £ בצבעי זהב וכסף‭£. ‬ על הצלחתה הגדולה של התצוגה תו־ £ כיה המכירה המוגברת של המוצגים ‭£ —‬ שנהטפו ממש עם סיומה של התצוגה £ המוקדמת.

⁨الضغط على "إلغاء" توقف الإرشاد. الضغط على "موافقة" أو أي مكان آخر تكمل الإرشاد⁩

⁨لإخفاء مربع المعلومات أو ضبط عرض المستعرض⁩

⁨لتكبيرالمستعرض⁩

⁨لتصغير المستعرض⁩

⁨الإنتقال للعدد السابق⁩

⁨الإنتقال لصفحة المعلومات حول العنوان- استعراض قائمة كل الأعداد⁩

⁨الإنتقال للعدد التالي⁩

⁨استعراض نتائج البحث السابقة⁩

⁨العودة لقائمة نتائج البحث⁩

⁨استعراض نتائج البحث التالية⁩

⁨الضغط على الزر الأيمن للفأرة من أجل استعراض الخيارات⁩

⁨إتاحة حالة رقابة الجودة⁩

⁨بدء القصّ⁩

⁨تقريب⁩

⁨إبعاد⁩